Op de hoofdpagina van onze website kan je een handige tool vinden waar je je straat kan ingeven. Je komt zo onmiddellijk te weten of we ook bij jou kunnen leveren.
Staat jouw straat er niet bij? Dit kan 2 redenen hebben:
1. Woont u binnen een bepaalde straal van onze frituur? Neem dan contact met ons op. Wie weet hebben we jouw straat gewoon over het hoofd gezien.
2. Te ver om kwaliteit te kunnen garanderen.
Gelieve ons zo snel mogelijk te contacteren (best telefonisch).
Ja dat kan! Via deze website kan je 24/24 bestellingen plaatsen, je kan zelf de levering of afhaling aanduiden en dit al een week op voorhand.
We streven ernaar om enkel correcte bestellingen te overhandigen, maar soms kan er iets klein mislopen. We raden aan om ons dan onmiddellijk op de hoogte te brengen. (liefst telefonisch). Je mag een snelle oplossing verwachten.
Uit ervaring weten wij dat telefonische bestellingen sneller een fout bevatten, dit door foutieve communicatie. Daarom raden we aan om vanaf heden enkel nog te bestellen via onze website. Alvast bedankt!
Bij het online bestellen van eten is timing erg belangrijk! Wanneer je meteen na het plaatsen van je bestelling contact opneemt met ons, dan is het misschien nog mogelijk deze bestelling te annuleren. Indien deze bestelling al wordt klaargemaakt of onderweg is, kan deze helaas niet meer geannuleerd worden.